QUESTION OF THE DAY

111

2 thoughts on “QUESTION OF THE DAY

  1. Ble groft mobbet fra 4-7klasse. Fordi jeg var den nye gutten, nyinflytta bygutt på bygda. Ble mobba på alle tenkelige måter, men turte ikke si ifra. Hverken til foreldre eller andre voksne. Dårlig selvtillit, sinne og tristhet vokste. Som igjen førte til selvskading. Men til slutt fikk jeg nok. Sier absolutt ikke st det er riktig metode, men man tenker jo ikke sånn på skolen, sant? Begynte å ta igjen med vold på mobberne.. Slag, spark, å noen fingre som knakk. Absolutt ikke riktig metode, men det funka for meg da. Mobberne slutta.. Fikk det på en måte bedre, men ble selv en mobber i noen år. Har det helt ok nå egentlig, men selvtilliten kunne vært bedre.

    Like

  2. Mobbet hver dag på barneskolen, lærte ikke noe siden jeg måtte tenke hvor jeg skulle gjemme meg, lærte meg å skrive av meg selv.
    Mamma prøvde å snakke til frøken og foreldrene til mobberne, hjalp ikke noe.
    Skulket hele ungdomsskolen da jeg ikke kunne noe.
    Null selvtillit gjorde at jeg ble sammen med en rusmisbruker, han var psykopat og gal, vi fikk en sønn, brukte alle krefter på å passe på sønnen og etter 15 år sammen fikk jeg hivi psykopaten ut, men endte opp som ett nervevrak med PTSD.
    Som sagt, alle krefter er brukt på sønnen, han har klart seg bra, det viktigste.
    Ellers tør jeg ikke møte en ny mann, sier ikke at alle er gale, men han skremte meg så ille, mareritt hver dag.
    Flau når jeg møter skole folk eller andre jeg kjente og de spør, hva driver du med, tør ikke si at nei pga av mobbingen er jeg uføretrygdet uten en venn, økonomisk krise.
    Har ikke vært på ferie på det jeg kan huske, så sånn er livet mitt, men ser du har det bra, bilder av ferier og venner, nei uff, da går jeg heller omveier, nervene gjør at jeg ikke klarer å møte dem😟
    Ble ikke noe bedre med en far som var drita full hver dag, ødela jul, sovna nesten med hodet i maten, mamma utslitt sovna i stolen, ellers krangling hver dag, strømmen slått av omtrent hele tiden, satt med stearinlys.
    Han hang seg når jeg ble 25.

    Like

Leave a Reply

